النا

النا جان تا این لحظه 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن دارد

قفل برقی یوتاب EL-12

قفل برقی یوتاب EL-12

view-source:http://www.dcakala.com/8973-home_default/utab-el-12.jpg

امروزه که قفلهای زنجیرای گذشته جای خود را به قفلهای با امنیت کنونی داده است ، بازار واردات و تولید قفلهای حیاطی و پارکینگی به شدت داغ شده و تولید کنندگان داخلی نیز وسوسه تولید این محصول رادر سر دارند.

الکتروپیک که جک های پارکینگی اش نیاز شدید به قفل برقی دارند ، با تولید قفل برقی توانست تمام اجزای مربوط به درب اتوماتیک شیشه ای را خود تولید کند و استقلال کاملی در این زمینه به دست آورد.

قفل برقی یوتاب مدل EL-12 طرح مدل سیزا را استفاده کرده که در بازار به مدل لاکپشتی شناخته می شود.

 

مشخصات کامل:

عدم باز شدن قفل در اثر لرزش زیاد و حتی ضربه

قابلیت نصب و راه اندازی به صورت عمودی و افقی

ولتاژ مصرفی 12 ولت و توان مصرفی 15VA

قابلیت نصب و تنظیم متغیر مغزی قفل بیرونی تا 50 میلیمتر به طرفین

امکان باز و بسته نمودن درب توسط دست و همچنین بوسیله دربازکن های الکتریکی از داخل منزل

مناسب جهت نصب بر روی درب هایی که بوسیله جک باز و بسته می شوند و همچنین کنترل قفل توسط مدار فرمان جک

دارای ضریب ایمنی بسیار بالا


تاریخ : 30 بهمن 1395 - 16:50 | توسط : FNS | بازدید : 372 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

ورود برند آیفون تصویری اف اف به ایران

ورود برند آیفون تصویری اف اف به ایران

ورود برند آیفون تصویری اف اف به ایرانآیفون تصویری

ورود برند آیفون تصویری اف اف به بازار  رقابتی درب بازکن های تصویری

آیفون تصویری اف اف با سرمایه گذاری شرکت داخلی امید الکترونیک خاورمیانه تولید محصولات خود در ایران را آغاز کرد. این نام که یادآور یکی از اولین مدل های درب بازکن های صوتی در ایران است این بار با تولید آیفون تصویری سیماران نیز وارد بازار شلوغ رقابتی درب بازکن های تصویری در ایران شد. به گفته مدیر این شرکت در حال حاضر این مجموعه از پیشرفته ترین دستگاههای تست قطعات آیفون تصویری در ایران استفاده میکند و سطح کیفیت محصولات آیفون تصویری اف اف میتواند بزودی رقیبی بسیار جدی برای شرکت های قدیمی تر و بزرگتر  باشد.این شرکت شاید بتواند به کمک قیمت های ارزان و مناسب خود جایی در بازار ایران باز کند. باید دید این محصول می تواند جدا از قیمت از نظر کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش نیز خود را به مشتریان اثبات کند یا نه. هر چند که رقابت با برندهایی نظیر سیماران ، تابا و الکتروپیک قطعا پروژه بسیار دشواری برای این شرکت که نماینده انحصاری محصولات ایتالیایی وی تو (V2) در ایران نیز هست خواهد بود.

محصولات برند اف اف با 2 سال گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش در بازار ایران عرضه خواهد شد.

این برند محصولاتی مشابه با محصولات شرکتهای کوماکس ، آلدو و سوزوکی دارد که با قیمتهای رقابتی و در مدلهای بدون حافظه و با حافظه به بازار عرضه میشوند


تاریخ : 28 بهمن 1395 - 16:48 | توسط : FNS | بازدید : 387 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

درب اتوماتیک یوتاب الکتروپیک

درب اتوماتیک یوتاب الکتروپیک

view-source:http://www.dcakala.com/274-home_default/utab.jpg

ما تا کنون الکتروپیک را به درب بازکن های صوتی و تصویری اش می شناختیم . اما اکنون الکتروپیک با عرضه درب اتوماتیک شیشه ای یوتاب ، خود را در این زمینه محک می زند.

یوتاب 689 جکهایی کاملا مشابه زومر تویست 200 دارد که گفته شده از موتورهای آلمانی نیز استفاده کرده است . البته خصوصیات فنی که الکتروپیک از این سیستم ارائه داده در برخی موارد از تویست 200 آلمانی برتر است.

 

یوتاب 689 برای دربهایی تا 5 متر بسیار مناسب است و می تواند دربهایی، تا وزن هر لنگه 250کیلوگرمی را به راحتی باز و بسته نماید.

یوتاب مجهز به یک سیستم تابلو فرمان می باشد. این سیستم تمام نیاز های کاربر را برای فرمان دادن و باز و بسته شدن درب مهیا می نماید. 

گارانتی این سیستم 24 ماهه می باشد یه یک گارانتی معتبر و طلایی به حساب آمده و شما می توانید به سابقه الکتروپیک در سرویس و گارانتی این سیستم اعتماد کنید.

اما پیشنهاد ما این است که این سیستم را برای اماکن مسکونی که روزانه زیر 100 بار تردد  دارد به کار برید.

 

مشخصات فنی :

قدرت سیستم در مجموع 500 کیلوگرم

مناسب دربهای با حداکثر طول 5 متر

هوشمند در برخورد با مانع

قابلیت اضافه کردن برق اضطراری

صدای کم موتورها و کارکرد روان


تاریخ : 26 بهمن 1395 - 16:50 | توسط : FNS | بازدید : 367 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

قفل برقی - جنگ کاویان و الکتروپیک بدون سرانجام

قفل برقی

جنگ کاویان و الکتروپیک بدون سرانجام برای تولید قفل برقی مشابه سیزا ایتالیا

بعد ازگذشت حدود 2 سال از شکایت شرکت کاویان از شرکت آیفون تصویری الکتروپیک مبنی بر کپی قفل برقی حیاطی و عابررو یا اصطلاحا کله گاوی یا لاکپشتی این شرکت توسط الکتروپیک به نظرمیرسد این شکایت بدون نتیجه برای شرکت کاویان به پایان رسیده است. گفته میشد شرکت کاویان که محصولی مشابه قفل های برقی سیزا ایتالیایی در ایران تولید کرده است و سالها در حال فروش آن بوده پس از آنکه شرکت الکتروپیک با نام تجاری یوتاب مشابه این محصول را تولید کرده که نمونه ایتالیایی آن نیز در بازار ایران موجود میباشد از شرکت الکتروپیک مبنی بر کپی محصول این شرکت شکایت کرده، که بعد از حدود دوسال از بررسی پرونده در شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی انقلاب ناحیه 19 تهران نتیجه ای برای شرکت کاویان در پیش نداشته است و همچنین شرکت الکتروپیک با مقداری تغییر در ظاهر این محصول مجددا شروع به تولید وپخش وسیع این محصول کرده.
با توجه به اخباری که از بازارایران بگوش میرسد کیفیت و قیمت این مدل قفل برقی حیاطی و عابررو با برند یوتاب مورد توجه بسیاری از شرکت ها و نصابان سیستمهای حفاظتی قرار گرفته و روز به روز تقاضا برای خرید این محصول افزوده میگردد. آنطوری که پیداست طراحی قفل برقی یوتاب نسبت به قفل برقی کاویان برای درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه، گزینه مناسب تری به نظر میرسد.
به گفته کارشناسان و نصابان جکهای دولنگه، فنرهایی که در دل این قفل برقی کارشده دارای کارایی بهتری نسبت به قفل برقی کاویان میباشد و درهنگام بسته شدن درب نیازبه فشار کمتری جهت بسته شدن کامل درب دارد. از این رو میتوان گفت یوتاب توانسته طراحی سخت افزاری نزدیکتری به قفل های برقی لاکپشتی سیزای ایتالیا داشته باشد و رقته رفته سهم بیشتری از فروش این محصول در بازار ایران کسب نماید.


تاریخ : 25 بهمن 1395 - 16:44 | توسط : FNS | بازدید : 397 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

ریموت بی اف تی BFT

ریموت بی اف تی BFT

ریموت فابریک درب اتوماتیک BFT بسیار سبک و ساده طراحی شده و با کوچکترین و کارکرد آن بسیار راحت و ساده است.

با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز و نظر کارشناسی متخصصین ما، یک مدل مناسب از 
این نوع جک درب بازکن اتوماتیک به به شماارائه می گردد.

            

درب بازکن اتوماتیک پارکینگی       درب باز کن اتوماتیک ریلی       درب بازکن اتوماتیک بازویی 
بی اف تیbft مدلphobos                                                    بی اف تی bft مدل LUX

مچ کردن ریموت چیست؟

مچ کردن ریموت و یا لرن کردن ریمو ت به عملی گفته می شود که طی آن ریموت خام را روی مدار اصلی یا رسیور اضافه شونده معرفی می کنیم.

 

آیا همه ریموتها با هم سازگارند؟

به طور قطع خیر ، همه ریموتها با هم سازگار نیستند بهتر است که برای مطمئن بودن از مچ شدن ریموتتان به تابلو درب اتوماتیک از ریموت فابریک استفاده کنید و یا اگر از ریموتهای غیر فابریک استفاده نموده اید ، دقیقا همان مدل را تهیه نمایید. فرکانس و نوع کد هی هر ریموت متفاوت می باشد و امکان مچ نشدن ریموت ها به یکدیگر زیاد می باشد.

همه چیز در مورد ریموت درب اتوماتیکریموت درب اتوماتیک

فرق ریموت فابریک و غیر فابریک چیست؟

ریموت فابریک ریموتی است که متعلق به کمپانی تولید کندده  دستگاه مرکزی درب اتوماتیک شیشه ای است و معمولا مارک کمپانی تولید کننده روی آن هک شده است و ریموت غیر فابریک ریموتی است که به واسطه یک دستگاه گیرنده به مدار فرمان جک اتوماتیک درب متصل می گردد.

ریموت فابریک بهتر است یا ریموت غیر فابریک؟

قطعا ریموت فابریک . به دلیل امنیت بالاتر ، کیفیت بالا و ظاهر همگون تر به بقیه سیستم – اما همیشه شرایط به گونه ای نیست که ریموت فابریک را به غیر فابریک ترجیح داد-معمولا علت اصلی برتری ریموت غیر فابریک به ریموت فابریک ، قیمت بسیار مناسب ریموتهای غیر اصلی و قیمت گزاف ریموت اصلی می باشد. اما علتهای دیگری نیز هم وجود دارد ، تنوع زیاد ، امکان استفاده این ریموت برای چند سیستم دیگر و امکان استفاده از ریموتهای غیر قابل کپی و مطمئن تر

معنی رسیور دو رله ، سه رله و چهار رله چیست؟

همانطور که گفته شد رسیور واسط برقراری ارتباط بین ریمو ت غیر فابریک و دستگاه درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. حال تعداد رله کارایی مختلفی می تواند داشته باشد

تعداد رله ها دقیقا تعداد دستورات هر دکمه از ریموت می باشد. به طور مثال می توان با دکمه یک ، درب را دولنگه باز و بسته نمود و با دکمه دو ، درب را تک لنگه باز و بسته کرد و با دکمه سوم ، چراغ پارکینگ را روشن نمود.

ریموت بلوتوثی چیست؟

نوعی ریموت است که اصطلاح بلوتوثی دارند و برای مچ کردن ریموت جدید ، نیاز به دستگاه مرکزی نیست و با به هم نزدیک کردن ریمو ت خام و ریموتی که از قبل کد شده می توان ریموت خام را به دستگاه مچ کرد.امنیت ریموتهایی که به وسیله ریموتهای بلوتوثی کد می شوند بالا نیست اما به وفور در بیشتر کلید سازی ها  مجود میباشند.

 

ریموت هاپینگ چست؟

نوعی ریمو ت است که امنیت بالایی داشته و به نوعی غیر قابل کپی می باشند

 

آیا می توان ریموت غیر فابریک را بدون رسیور روی درب اتوماتیک مچ کرد؟

عموما خیر – اما یکسری ریموتهای غیر فابریکی وجود دارند که می توان روی یکسری از دربهای اتوماتیک مچ شود.

 

برد ریموتهای فابریک و غیر فابریک چقدر است؟

در ریموتهای فابریک اگر آنتن فابریک در مدارفرمان نصب گردد حدود 50 متر می باشد و در ریموتهای غیر فابریک هم به همین صورت است ، ولی ریموتهای غیر فابریکی وجود دارند که از فاصله صد متری می توانند با رسیور ارتباط برقرار کنند.

ریموت و رسیور غیر فابریکریمو ت و رسیور غیر فابریک ریموت و رسیور درب اتوماتیکریموت و رسیور درب اتوماتیک

 

امکانات دیگری که رسیور های غیر فابریک درب اتوماتیک دارند چیست؟

امکانی که دستگاههای رسیور تک رله ، دو رله ، سه رله و بیشتردارند به نوع کد دهی ریموتها ، نوع حذف ریموتها ، چگونگی عملکرد رله ها در رسیور خلاصه می شود.

مثلا می توان دکمه های ریمو ت را تک به تک کد داد و یا ریموت را تکی و یا کلی حذف نمود و در مورد رله ها می توان کاری کرد که رله ها دائم و یا لحظه ای کنتاک نمایند.

 


تاریخ : 24 بهمن 1395 - 16:38 | توسط : FNS | بازدید : 386 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

آیفون تصویری مدل 432m کالیوز

آیفون تصویری کالیوز مدل 432m

شرکت کالیوز که در ابتدا فعالیت خود را در زمینه ی ساخت و تولید انواع تلفن آغاز کرد، پس از دو سال از فعالیتش به تولید درب بازکن های تصویری با کیفیت پرداخت و هم اکنون نیز محصولات خود را با تنوع بالا و خدمات پس از فروش گسترده به مشتریانش ارائه می دهد.

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری 432m کالیوز در دو رنگ نقره ای و سفید تولید شده است که به راحتی با دکور منزل و محل کار شما هماهنگ می شود.

صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی و کلیدهای لمسی این دستگاه، به خوبی در یک قاب قرار گرفته اند که این موضوع به زیبایی آیفون تصویری 432m کالیوز می افزاید. کلید غیر لمسی قفل بازکن نیز به صورت یک دایره ی نسبتا بزرگ که اطراف آن را LED آبی رنگی احاطه کرده است زیر این قاب قرار گرفته است. همچنین اسپیکر و میکروفون دستگاه نیز در اطراف این قاب دیده می شوند.

واما گوشی (دهنی) آیفون تصویری 432m کالیوز با کمی فاصله از دستگاه در جای خود قرار گرفته است که این فاصله به استفاده ی سریع و آسان از گوشی کمک می کند.

با چرخاندن دستگاه به اطراف مشاهده می کنیم که در طرف سمت راست آیفون تصویری 432m کالیوز 4 کلید غیرلمسی و یک کلید خاموش و روشن قرار دارد. همچنین در طرف سمت چپ دستگاه شاهد پتانسیومتر تنظیم صدا هستیم.

مشخصات فنی محصول

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری 432m کالیوز رنگی است و سایز آن 4.3 اینچ می باشد. این صفحه نمایش که از تکنولوژی ال ای دی استفاده می کند، کیفیت و کنتراست بالایی دارد و تصاویر را با جزئیات نشان می دهد. همچنین از محاسن این صفحه نمایش میتوان به ضدخش بودن آن نیز اشاره کرد.

رابط کاربری و کلیدها

همانطور که گفته شد 4 کلید لمسی زیر صفحه نمایش دیده می شود که از چپ به راست عملکرد نمایش درب ها، هندزفری، عکس برداری خودکار و دستی، را برعهده دارند که کلید اول به صورت چرخشی به نمایش درب ها می پردازد، کلید دوم مناسب برای زمانی است که شما قصد مکالمه با پنل جلوی درب را بدون استفاده از گوشی دارید، کلید سوم برای فعال و یا غیر فعال کردن تصویر برداری خودکار در زمان زنگ خوردن مانیتور است و همچنین بوسیله ی کلید چهارم نیز میتوان در زمان روشن بودن صفحه نمایش به صورت دستی از جلوی درب ها عکس بگیریم.

قابلیت ارتباط

آیفون تصویری کالیوز 432m مجهز به یک سوئیچر هوشمند است که امکان اتصال به دو درب مجزا را فراهم می سازد.

حافظه ی آیفون تصویری

آیفون تصویری مدل 432m کالیوز با حافظه ی داخلی خود میتواند تا 100 عکس را به صورت دستی و خودکار ذخیره کند. همچنین با افزودن یک Micro SD می توانید تصاویر ذخیره شده را به حافظه خارجی خود منتقل کنید.

گارانتی محصولات

تمامی محصولات آیفون تصویری CallUse با 36 ماه ضمانت به بازار عرضه شده است و برای دریافت خدمات پس از فروش این شرکت میتوانید با شماره تلفن 031-37583955 تماس حاصل فرمایید.


تاریخ : 23 بهمن 1395 - 16:41 | توسط : FNS | بازدید : 385 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

درب اتوماتیک BFT SP3500

درب اتوماتیک BFT SP3500

view-source:http://www.dcakala.com/339-home_default/-bft-sp4000.jpg

 

بی اف تی / BFT  یکی از معرفترین و خوشنام ترین برند های تولید کننده درب های اتوماتیک جهان است و سعی نموده با اجناس با کیفیت مشتریان را به سوی خود بکشاند.

تنوع مدلهای درب اتوماتیک شیشه ای ریلی BFT به مصرف کننده این امکان را می دهد تا برای مکان اجرای پروژه خود بهترین انتخاب را داشته باشد.حل می خواهد برای درب های با وزن کم باشد و یا برای دربهای غول پیکر و سنگین و همینطور از مدلهای 24 ولت گرفته تا 220 و 380 ولت .

 

اگز شما درب غول آسا و فوق سنگینی داشته باشید در انتخاب سیستم اتوماتیک درب با مشکل بر می خورید . چون اکثر کمپانی ها در وزن های بالای 2500 کیلوگرم مدلی ارائه نداده اند.اما بی اف تی در این زمینه عالی کار کرده و با ارائه مدلی شگفت انگیز محصول درخور تقدیری ارائه داده است.

مدل اس پی 3500/ SP35000 همانطور که از اسم اش پیداست تا 4 تن درب را می تواند باز و بسته نماید . و تماشای حرکت چنین وزنی بسیار مهیج است. این سیستم درب اتوماتیک ریلی نیز همانند دیگر محصولات بی اف تی ظرافت کارکرد را از یاد نبرده و بیشتر از مدلهای دیگر در استانداردهای حفاظتی سختگیر شده است.

 

منبع : فروشگاه دی سی ای کالا


تاریخ : 21 بهمن 1395 - 16:36 | توسط : FNS | بازدید : 383 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

آیفون تصویری کالیوز مدل 432i

آیفون تصویری کالیوز مدل 432i

شرکت CallUse واقع در شهر اصفهان در سال 1380 فعالیت خود را بر پایه ی 3 اصل نوآوری، احترام به مصرف کننده و تولید محصولات با کیفیت آغاز کرد.

مشخصات ظاهری

آیفون تصویری 432i کالیوز با ظاهری چهارگوشه و تقریبا کلاسیک طراحی شده است که دسترسی به کلید بازکردن قفل آن بسیار آسان می باشد.

صفحه نمایش آیفون تصویری 432i کالیوز، 4.3 اینچ می باشد و در قاب مشکی رنگ زیبایی جای داده شده است. 4 کلید لمسی اصلی نیز زیر صفحه نمایش دیده می شود و 4 کلید و یک دکمه خاموش و روشن نیز در کناره ی سمت راست دستگاه قرار دارد.

علاوه بر این، زیر گوشی (دهنی) آیفون تصویری کالیوز مدل 432i یک صفحه ی شماره گیر دیده می شود که ارتباط داخلی بین واحدها را آسان کرده است.

مشخصات فنی آیفون تصویری

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری 432i کالیوز با تکنولوژی LED در سایز 4.3 اینچ طراحی شده است که از وضوح تصویر بالایی برخوردار است.

رابط کاربری و کلیدها

4 کلید لمسی روی آیفون تصویری 432i کالیوز دیده می شود که هریک از آنها دسترسی به بخش خاصی را مقدر می سازد. کلید غیرلمسی قفل بازکن نیز به خوبی در این دستگاه قابل مشاهده است و صفحه شماره گیر موجود زیر گوشی تماس با دیگر واحدها را فراهم می آورد.

قابلیت ارتباط

آیفون تصویری 432i کالیوز از قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها پشتیبانی می کند و این امر با اضافه نمودن 4 رشته سیم بین واحدها امکان پذیر است. از مزایای آیفون تصویری 432i نسبت به دیگر آیفون های تصویری، داشتن 3 کانال صوتی همزمان بین واحدها برای جلوگیری از تداخل و اشغال بودن ارتباط بین واحدهاست.

آیفون تصویری 432i کالیوز از یک سوییچر هوشمند بهره می برد که قابلیت اتصال دستگاه به دو پنل را به کاربر می دهد.

حافظه آیفون تصویری

آیفون تصویری 432i کالیوز حافظه داخلی ندارد و از حافظه خارجی نیز پشتیبانی نمی کند.

گارانتی محصولات

تمام محصولات آیفون تصویری CallUse با 36 ماه گارانتی عرضه شده است که در صورتی که به این خدمات نیاز پیدا کردید، می توانید با شماره تلفن های 031-37583979 و 031-37583955 تماس حاصل فرمایید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک آیفون تصویری با کیفیت و با امکانات هستید، آیفون تصویری 432i می تواند تا حدودی نیاز شما را برطرف سازد.


تاریخ : 20 بهمن 1395 - 16:55 | توسط : FNS | بازدید : 413 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

درب اتوماتیک BFT ICARO

درب اتوماتیک BFT ICARO

بی اف تی / BFT  یکی از معرفترین و خوشنام ترین برند های تولید کننده درب های اتوماتیک شیشه ای جهان است و سعی نموده با اجناس با کیفیت مشتریان را به سوی خود بکشاند.

تنوع مدلهای درب اتوماتیک ریلی BFT به مصرف کننده این امکان را می دهد تا برای مکان اجرای پروژه خود بهترین انتخاب را داشته باشد.حل می خواهد برای درب های با وزن کم باشد و یا برای دربهای غول پیکر و سنگین و همینطور از مدلهای 24 ولت گرفته تا 220 و 380 ولت .

ایکارو / ICARO مدلی است که آمده حفره قدرت بین مدلهای ARES و SP4000 را پر کرده و با قدرت 2000 کیلوگرمی می تواند تمام دربهای سنگین مسکونی ، تجاری و صنعتی را پوشش دهد.

این درب ریلی برای تردد تقریبا نامحدود طراحی شده و همانند دیگر هم خانواده های ریلی خود دارای بالاترین استاندارهای امنیتی و حفاظتی است.

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : دو ساله

درب اتوماتیک شیشه ای

ولتاژ جک یا موتور : 220 ولت
قدرت هر لنگه یا موتور : تا 2000 کیلوگرم
قابلیت دو زمانه :
قابلیت برق اضطراری UPS :
نوع جکها : الکترومکانیک
نیاز به قفل برقی : ندارد - برای ایمنی بیشتر مانعی ندارد

تاریخ : 19 بهمن 1395 - 18:44 | توسط : FNS | بازدید : 345 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید