النا

النا جان تا این لحظه 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن دارد

ترانس سیماران 730

برند آیفون تصویری سیماران نام  شناخته شده ای در ساخت تجهیزات الکترونیکی در ایران است که همواره تلاش کرده با برقراری ارتباط با کمپانی های مطرح در جهان ، تولیداتی با کیفیت اراده داده و از بهترین قطعات استفاده نماید.

اکنون سیماران با تجربه بیشتری به رقابت در بازار آیفونهای تصویری وارد شده و سعی می کند با تنوع در محصولاتش ، بهترین انتخاب را به مشتریانش اراده دهد.

 

 

آیفونهای تصویری (video door phone) از جمله آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران) سیستمهای ارتباطی هستند که مانند آیفونهای معمولی ارتباط صوتی بین فرد مراجعه کننده و افراد داخل یک ساختمان را برقرار می کند. علاوه بر آن آیفون ها تصویری مثل آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران) قادرند تصویر فرد مراجعه کننده را نیز بر روی مانیتور گوشی داخل ساختمان نمایش دهند در صورت لزوم آیفون های تصویری مانند آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران) حتی می توانند تصاویر افراد مراجعه کننده را با کمک تجهیزات جانبی ضبط نمایند.آیفونهای تصویری مثل آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران) بسته به نوع تصویری که پخش می کنند به دو صورت رنگی وسیاه و سفید در بازار ارائه شده اند . 

اجزای اصلی یک سیستم آیفون تصویری از جمله  آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران) به صورت زیر می باشد :

پانل جلوی در(door panel) (camera)

گوشی یا مانیتور ( monitor) ( video phone)

منبع تغذیه (power source )

قفل در باز کن (door release)(door switch)

پانل جلوی در (camera)

این پانل ها در دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشند مثل آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران) 

1. صفحه فلزی(panel):که از جنس آلومینیوم آلیاژی می باشدو دور آن لاستیکی برای جلوگیری از نفوذ آب قرار داده شده است.

2. شیشه حفاظ لنز (camera window):برای جلوگیری از تاثیر مستقیم عوامل جوی روی لنز یا دستکاری لنز

3. دوربین آیفون(ccd camera): از نوع CCD میباشد و وظیفه دریافت تصویر را بر عهده دارد دارای دو نوع رنگی و سیاه وسفید است.لنز آن از نوع فیکس می باشد و زاویه دید تنها با تغییر مکان دوربین قابل تنظیم است.

4. LED های دریافت کننده نور مادون قرمز(infrared led): برای این است که دوربین بتواند در شب نیز دید داشته باشد.

5. بلند گو برای پخش صدا (speaker)

6. شستی زنگ به تعداد طبقات(resident call button)

7. میکروفون برای انتقال صدا به گوشی( microphone)

8. پیچهای مخصوص که برای باز و بسته کردن نیاز به آچار آلن دارد.((tamper proof screw

9. پیچهای تنظیم زاویه دوربین (angular adjust)( angel control) 

10. ترمینالهای اتصال سیم مانیتور درپشت پانل( resident videophone connector)

11. سیم اتصال تغذیه 12 ولت dc (power connection )

12. سیم اتصال به در بازکن (door opener (release connection wire

گوشی (Monitor) (Video phone) مانند آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران)

گوشی نیز به دوصورت رنگی وسیاه و سفید وجود دارد.معمولاً گوشی های سیاه و سفید برای نمایش تصویر از لامپ تصویر استفاه می کنند و قسمت نمایش تصویر گوشی های رنگی به صورت LCD می باشد. 

منبع تغذیه (power source )

منابع تغذیه مورد استفاده در سیستم آیفون تصویری مانند آیفون تصویری سیماران (آیفون سیماران) منبع تغذیه آیفونهای معمولی میباشدو دارای خروجی 12 ولت dc وac است. خروجیac برای تغذیه در بازکن استفاده میگردد و خروجی dc مستقیما به سیمهای آبی و قرمز پشت پانل وصل میگردد.در پانلهای یک طبقه ای که فقط دو سیم مشکی برای اتصال تغذیه وجود دارد اتصال آن به منبع dc یا ac فرقی نمیکند.

قفل در بازکن (door release)(door lock) 

دو نوع در بازکن در آیفونها مثل آیفون تصویری سیماران (آیفون تصویری سیماران) استفاده میشود.یک نوع با زنجیر است که از انرژی ذخیره شده فنر برای آزاد کردن زبانه در استفاده میکند. نوع دوم نیازی به زنجیر ندارد وتوسط یک مگنت زبانه به داخل کشیده شده و در باز میشود.در بازکنهای نوع دوم معمولا از منبع dc 12ولت یک آمپری تغذیه میشوند.

 

یکی از برندهای آیفون تصویری آیفون تصویری سیماران (آیفن تصویری سیماران) می باشد.

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 2/5 ساله

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : متعلقات آیفون تصویری

تاریخ : 30 آذر 1395 - 18:12 | توسط : FNS | بازدید : 378 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

بارانگیر پنل آیفون تصویری مدل کشویی

view-source:http://www.dcakala.com/8658-thickbox_default/rain-gear-panel.jpg

 

بارانگیر پنل آیفون تصویری سیماران برای محافظت پنل از آبخوردگی و حتی گاهی برای سایبان آفتاب نبز مور استفاده قرار می گیرد.

این بارانگیر مقاوم، از فلز آب دیده ضد زنگ ساخته شده و قابلیت تنظیم ارتفاع از 20 سانتیمتر تا 32 سانتیمتر را دارا میباشد.با نصب این بارانگیر کار برای سارقان پنل نیز مشکل شده و کار باز کردن این قاب بارانگیر آیفون تصویری بسیار زمانبر می باشد.

ورق استفاده شده در این محصول بسیار مقاومتر از مدلهای مشابه بوده و در مقابل ضربه تغییر شکل نخواهد داد.

این بارانگیر پنل آیفون تصویری مناسب مدلهای زیر می باشد:

  • پنل فراز و فروز آیفون تصویری سیماران
  • پنل های ثمین، سهند و سپهر آیفون تصویری تابا
  • پنل های ساخته شده از شرکت الکتروپیک
  • پنل کدینگ و ساده شرکت تکنما
  • پنل طرح قدیم و جدید آیفون تصویری سوزوکی
  • پنل های شاستی دار کوماکس
  • و دیگر پنل های مرسوم بازار

ابعاد این بارانگبر پنل عرض 10 سانتیمتر و ارتقاع 20 تا 32 سانتیمتر قابل تنظیم است.


تاریخ : 29 آذر 1395 - 16:45 | توسط : FNS | بازدید : 388 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

آیفون تصویری تابا 10 اینچ مدل 1910- TVD

view-source:http://www.dcakala.com/8865-home_default/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7-10-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86-1910.jpg

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1910

شرکت تابا یکی از تولیدکنندگان بزرگ آیفون تصویری است که تا به امروز توانسته با تولید مانیتورهای مختلف نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. یکی از ویژگی های محصولات تابا الکترونیک تنوع بالای آنهاست؛ این شرکت سعی کرده در هر مدل از آیفون تصویری خود ابعاد و اندازه صفحه نمایش را تغییر دهد تا نیاز کاربران مختلف برآورده شود. تابا در راستای مشتری مداری اقدام به تولید مانیتورهایی جدید و لوکس کرده و در تولید درب بازکن های تصویری  خود تغییری اساسی  ایجاد نموده است.

آیفون تصویری تابا  1910 با داشتن صفحه نمایش لمسی رنگی و 10 اینچی خود در دسته دربازکن های تصویری شیک و بزرگ قرار دارد. این محصول از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و با ظاهر خاص خود نظر علاقه مندان به ابعاد بزرگ مانیتور را به خود جلب کرده است. در صورتی که قصد خرید آیفون تصویری تابا مدل 1910 را دارید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا نماییم و انتخاب راحت تر و مطمئن تری در بین آیفون های تصویری مختلف داشته باشید.

    

طراحی ظاهری محصول

آیفون تصویری تابا 1910 یکی از محصولات زیبای این شرکت می باشد که دارای صفحه نمایش 10 اینچی رنگی است. این محصول دارای ارتفاع 200.5 ، عرض 299 و ضخامت 32 میلی متر می باشد. این آیفون با داشتن این ابعاد و اندازه ها در دسته آیفون های بزرگ و تخت قرار می گیرد و اگر شما از افرادی هستید که صفحه بزرگ آیفون تصویری برایتان اهمیت دارد با خیال راحت می توانید این محصول را انتخاب نمایید.

صفحه نمایش 10 اینچی آیفون تصویری 1910 تابا در سمت راست دستگاه قرار گرفته است و به طور کامل این فضا را پر کرده بنابراین در نگاه اول به این آیفون تصویری ابتدا صفحه نمایش بزرگ آن دیده می شود که دور تا دور آن با یک قاب مشکی باریک پوشانده شده است همچنین شما می توانید مارک تابا را در قسمت زیرین و میانی صفحه نمایش مشاهده کنید و در پایین نام تابا که به رنگ مشکی نوشته شده است مدل محصول دیده می شود.

شرکت تابا در بعضی از تولیدات خود به نام گذاری محصول نیز توجه کرده است به این صورت که اندازه صفحه نمایش هر آیفون تصویری به گونه ای در نام مدل آورده شده که آیفون تصویری 1910 تابا از این قاعده مستثنی نیست و دو رقم سمت راست شماره مدل نشان دهنده اندازه این مانیتور می باشد.

رنگ درب بازکن تصویری 1910 تابا به رنگ نقره ای می باشد و در گوشه سمت راست آن یک دکمه غیر لمسی وجود دارد که وظیفه آن باز کردن درب است، وجود دکمه دربازکن غیر لمسی برای کاربران زیادی مناسب است و استفاده از آیفون تصویری را آسان تر خواهد کرد همچنین در گوشه پایینی و سمت چپ دستگاه یک چراغ کوچک دیده می شود که با روشن شدن دستگاه چراغ نیز روشن می شود.

در سمت چپ آیفون تصویری 1910 تابا دهنی یا گوشی قرار گرفته است که در این مدل بدنه گوشی نقره ای رنگ است و روی آن با یک لایه مشکی پوشانده شده است همچنین نحوه قرار گیری گوشی نسبت به مانیتور به گونه ای است که بالاتر از سطح صفحه نمایش جا می گیرد تا برداشتن آن از روی دستگاه به آسانی صورت پذیرد.

سیستم قطع کن و نگه دارنده گوشی در مانیتور تصویری تابا مدل 1910 به صورت مغناطیسی است به این معنی که برای قرار گرفتن گوشی روی دستگاه خار یا قلابی در نظر گرفته نشده است. در هنگامی که گوشی را به محل مخصوص خود نزدیک می کنید سیستم مغناطیسی عمل کرده و گوشی سر جای خود می چسبد، قطع شدن تصویر نیز به وسیله همین سیستم مغناطیسی انجام می شود و شاسی مکانیکی برای قطع تصویر وجود ندارد.

با بررسی لبه های آیفون تصویری تابا 1910 خواهید دید که در کناره سمت چپ دکمه ON/OFF قرارگرفته است که از آن برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می شود و همچنین در کناره سمت راست آن محلی برای قرارگیری کارت حافظه خارجی تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان ظرفیت ذخیره فیلم و عکس در دستگاه را افزایش داد.

      

مشخصات فنی محصول

صفحه نمایش آیفون تصویری مدل 1910 تابا

آیفون تصویری 1910 تابا صفحه نمایش رنگی و ده اینچی دارد که تمام لمسی است و از تکنولوژی TFT و LCD برای ساخت آن استفاده شده است. بنابراین تصاویری که این آیفون تصویری ارائه می دهد وضوح و شفافیت بالایی دارند و شما می توانید عکس های تهیه شده توسط خود دستگاه را نیز با کیفیت بالا و منحصر به فرد در صفحه ای بزرگ مشاهده نمایید.

آیفون تصویری 1910 تابا یکی از تولیدات جدید این شرکت است که تصاویری با کیفیت رنگی بالا ارائه می دهد و عکس های تهیه شده توسط این دستگاه دارای کنتراست و رزولوشن بالا می باشند و همچنین شما می توانید با استفاده از تنظیمات دستگاه روشنایی، نور و کنتراست تصاویر را تغییر دهید.

شما می توانید به راحتی با لمس صفحه LCD آیفون تصویری 1910 تابا به منوی اصلی دسترسی داشته باشید که این امر باعث می شود کاربران به سادگی بتوانند به تمامی تنظیمات دسترسی داشته باشند.

     

رابط کاربری و کلید ها

در صورتی که یک آیفون تصویری 1910 تابا در مقابلتان قرار گیرد شما یک گوشی مستطیل شکل و یک صفحه نمایش بزرگ مشاهده می کنید که در گوشه سمت راست و پایین این مانیتور تنها یک دکمه دیده می شود و اصلی ترین کار آیفون تصویری که باز کردن درب ورودی است با زدن این دکمه انجام می شود.

درقسمت روی آیفون تصویری تابا مدل 1910 تنها این دکمه برای شما اهمیت دارد و همانطور که گفته شد کلید روشن و خاموش نیز در کناره سمت چپ دستگاه واقع شده است ولی بعد از یک بار روشن کردن نیازی نیست که هربار دستگاه را خاموش کنید.

منوی اصلی در مانیتور تصویری 1910 تابا که با لمس صفحه ال سی دی نمایش داده می شود شامل گزینه های زیر می باشد که هرکدام کاربری ویژه ای دارند:

کلید دوربین، حافظه، اینترکام، تنظیمات و خروج همچنین در گوشه بالا و سمت راست صفحه نمایش تصویر ساعت و در گوشه سمت چپ تقویم مشاهده می شود و شما می توانید با لمس کردن هرکدام از آنها تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید؛ به طور مثال با لمس کلید دوربین می توانید تصاویر را به صورت چهار تصویر در یک صفحه و یا تصاویر کامل مشاهده کنید و یا با لمس کلید اینترکام می توانید با واحد های مختلف یا واحد نگهبانی تماس بگیرید.

یکی از ویژگی های خاص آیفون تصویری 1910 تابا قابلیت اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته به صورت هم زمان می باشد و می تواند 4 تصویر را در کنار هم و در یک زمان نمایش دهد بنابراین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون عوض کردن تصاویر بتوانید هر چهار محیط مورد نظر خود را کنترل کنید، همچنین این آیفون تصویری مجهز به سیستم اینترکام داخلی جهت مکالمه بین دو واحد و برقراری تماس با واحد نگهبانی می باشد.

با شنیدن صدای زنگ مانیتور، تصویر مراجعه کننده بر روی LCD نمایش داده می شود که شما می توانید در این حالت 1. دکمه دربازکن را از روی دستگاه فشار دهید 2. بدون استفاده از گوشی و با لمس گزینه مکالمه با شخصی که دم درب است صحبت کنید 3. گوشی را برداشته و از طریق آن با مراجعه کننده صحبت نمایید.

در مدل های قبلی آیفون تصویری تابا عدم دسترسی به زبان فارسی در منوی اصلی از مسائلی بود که کاربران را با مشکل مواجه کرده بود ولی هم اکنون شرکت تابا با تولید نسل جدید آیفون های لمسی خود مانند آیفون تصویری 1910 تابا این مشکل را برطرف کرده است و کاربران می توانند با لمس گزینه زبان، منوی مانیتور را در حالت انگلیسی یا فارسی قرار دهند.

    

حافظه آیفون تصویری 1910 تابا

آیفون تصویری تابا 1910 دارای حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 200 عکس می باشد ولی در صورت استفاده از این حافظه امکان تهیه فیلم و ذخیره آن برای شما وجود ندارد ولی شما می توانید به راحتی با اضافه کردن یک حافظه خارجی (SD CARD) ظرفیت ذخیره عکس را در دستگاه خود به 1024 عدد افزایش دهید همچنین در این حالت قابلیت فیلمبرداری نیز به درب بازکن شما اضافه خواهد شد و می توانید در صورت استفاده از رم 2 گیگ، 128 فیلم 15 ثانیه را در رم خارجی خود ذخیره کنید.

در صورتی که مانیتور شما دارای حافظه خارجی باشد در بالای سمت راست صفحه نمایش می توانید علامت آن را مشاهده کنید که در این حالت عکس ها به صورت 6 تایی نمایش داده می شوند و با لمس کردن هر تصویر می توانید جزئیات آن را مشاهده و بررسی کنید همچنین این امکان وجود دارد که تصاویر و فیلم های ذخیره شده را به کارت حافظه خارجی خود منتقل کنید تا امکان مشاهده آن ها از کامپیوتر شخصی تان نیز برای شما فراهم گردد.

    

قابلیت ارتباط آیفون تصویری تابا مدل 1910

آیفون تصویری 1910 تابا دارای ویژگی های منحصر به فرد و کامل تری نسبت به مدل های قبلی است به این صورت که قابلیت اتصال به دو پنل هوشمند و دو دوربین مداربسته را دارد بنابراین می تواند 4 تصویر را به صورت هم زمان نشان دهد در نتیجه اگر شما در یک محل نیاز دارید تا دو پنل و دو دوربین مداربسته را هم زمان کنترل نمایید استفاده از این دوربین به شما توصیه می شود.

آیفون تصویری 1910 تابا دارای قابلیت برقراری ارتباط داخلی می باشد به این صورت که با لمس صفحه ال سی دی و مشاهده منوی اصلی می توانید گزینه اینترکام را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره واحد مورد نظر خود با آن واحد تماس برقرار کنید، همچنین در این مدل امکان برقراری تماس با واحد نگهبانی نیز وجود دارد.

دربازکن تصویری 1910 تابا از سیستم سوئیچر داخلی پشتیبانی می کند و در صورتی که سیم کشی ساختمان به صورت سری باشد از سوئیچر داخل مانیتور استفاده می شود که در این مدار قابلیت قرارگیری دوربین مداربسته نیز وجود دارد و برای ساختمان هایی که از هر واحد 4 رشته سیم مجزا به پنل جلوی درب کشیده شده باشد سوئیچر داخل پنل به کار می رود.

تمامی ویژگی های گفته شده در بالا می توانند در قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1910 تاثیرگذار باشند.

   

گارانتی محصولات تابا

تمامی محصولات آیفون تصویری تابا دارای گارانتی 3 ساله می باشند و آیفون تصویری 1910 تابا نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید بعد از تهیه این محصول با داشتن کارت گارانتی به مدت 3 سال از خدمات پس از فروش شرکت تابا بهره ببرید.

مدت زمان ارائه خدمات از تاریخ تولید محصول محاسبه می شود و سرویس دهندگان تابا می توانند با استفاده از سریال محصول به تاریخ تولید هر آیفون تصویری دسترسی داشته باشند و در هر لحظه شما می توانید با شماره های 2-77148550 تماس حاصل نمایید تا از خدمات تابا در اسرع وقت (تهران 48 ساعت و شهرستان ها 72 ساعت) در محل بهره ببرید.

    

نتیجه گیری

در صورتی که شما برای انتخاب یک آیفون تصویری نیاز به صفحه نمایش بزرگ ، قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری ، قابلیت استفاده از رم خارجی، قابلیت اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته و برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها دارید، آیفون تصویری 1910 تابا می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد؛ زیرا علاوه بر دارا بودن امکانات کامل شما می توانید تصاویر را در صفحه نمایش 10 اینچی و با کیفیت بالا مشاهده کنید.

مشاهده تصاویر مختلف در کنار هم و به صورت هم زمان و اتصال به دو دوربین مداربسته و دو پنل از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری تابا مدل 1910 می باشد.

نقاط قوت:
  • صفحه نمایش لمسی10 اینچ
  • دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • پشتیبانی از پنل دوم و دو دوربین مداربسته
  • ارتباط داخلی بیت واحدها
نقاط ضعف:
  • قیمت بالا محصول

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله
جنس بدنه : پلاستیک

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 10 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : یک و نیم دقیقه
قابلیت اتصال : به دو پنل و چهار دوربین مداربسته
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
امکان استفاده از چند آیفن : سه گوشی به صورت موازی
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی : با کلیه واحدها

سایر مشخصات محصول

گوشی :
نوع نصب : روکار

تاریخ : 28 آذر 1395 - 16:41 | توسط : FNS | بازدید : 399 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

قفل برقی سیماران SFF-719

view-source:http://www.dcakala.com/8585-thickbox_default/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-sff-719.jpg

شرکت آیفون تصویری سیماران که سری محصولات کاملی در سیستمهای آیفون تصویری و درب اتوماتیک دارد بالاخره از قفل برقی درب حیاطی خود پرده برداشت.

این محصول که مناسب درب حیاطی طراحی شده می تواند خانواده آیفون تصویری این شرکت را کامل کرده و جایگزین مناسبی برای قفل زنجیری باشد. قفل برقی سیماران با ولتاژ 12 ولت کار کرده و به وسیله این ولتاژ و یا دستی از طریق کلیدی که روی این قفل برقی کار شده می توان درب را باز نمود.

این قفل برقی سیماران دارای 5 عدد کلید در پک اصلی است که نیاز به کلید اضافه را کمتر می کند. کلید ها این قفل برقی  برخلاف قفل برقی سیزا و یوتاب و کاویان از نوع ساده نبوده و کامپیوتری هستند.

گارانتی قفل برقی سیماران SFF-719

این محصول نیز به مانند سایر محصولات شرکت آیفون تصویری سیماران دارای 30 ماه گارانتی می باشد که تاریخ شروع آن از تاریخ نصبی است که فروشنده در برگ گارانتی قفل برقی درج می نماید.

متعلقات داخل پک قفل برقی سیماران 

یک عدد قفل برقی SFF-719 به همراه زبانه چهارچوب -  پنج عدد کلید ساده جهت قفل و باز نمودن قفل برقی - پیچ و واشر جهت نصب محصول


تاریخ : 25 آذر 1395 - 16:40 | توسط : FNS | بازدید : 382 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035M

آیفون تصویری مدل TVD-1035 تابا

یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید آیفون تصویری تابا بوده که در طراحی و تولید محصولات خود از دیگر شرکت ها الگوبرداری نکرده است و طراحی منحصر به فرد خود را دارد. همچنین این شرکت سعی کرده است با تولید مانیتورهایی در ابعاد و اندازه های متفاوت نظر مشتریان با سلیقه های متفاوت را به خود جلب نماید.

آیفون تصویری تابا 1035 دارای ظاهری متفاوت با مدل های دیگر است و امکانات خاصی دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم تا به راحتی بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

     

آیفون تصویری تابا

       

طراحی ظاهری محصول

آیفون تصویری تابا 1035 دارای مانیتور 3.5 اینچی رنگی می باشد. این مانیتور تابا دارای ارتفاعی برابر 170، عرض 252 و ضخامت 58 میلیمتر  است بنابراین با داشتن اندازه ای متوسط در دسته آیفون های شیک و جمع و جور قرار می گیرد. این مدل نسبت به تولیدات قبلی این شرکت دارای ارتفاعی کمتر و طول بیشتر است.

مانتیور تصویری 1035 تابا منحصرا در رنگ سفید تولید شده است که از رنگ های پرکاربرد و پرطرفدار برای این محصولات می باشد همچنین یکی از گام های مثبتی که شرکت تابا در زمینه نام گذاری محصولات خود برداشته است این است که دو رقم سمت راست مدل نشان دهنده اندازه صفحه نمایش است؛ بنابراین کاربر می تواند از  اندازه مانیتور بدون مراجعه به کاتالوگ و تنها با دیدن مدل آن، باخبر شود که این مورد می تواند در انتخاب آیفون تصویری از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

در قسمت سمت راست مانیتور 5 دکمه ی غیرلمسی دیده می شود که با این سبک از طراحی به راحتی می توان به تنظیمات، عکس و فیلم های ذخیره شده و کلید دربازکن در آیفون تصویری 1035 تابا دسترسی داشت. وجود دکمه های غیر لمسی کاربری راحت تری را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

    

آیفون تصویری تابا 1035

       

صفحه نمایش 3.5 اینچی آیفون تصویری TVD-1035 تابا در سمت راست دستگاه و در قسمت میانی قرار گرفته است که زیر آن آرم شرکت تابا به رنگ آبی به چشم می خورد که روشن شدن آن نشان دهنده روشن بودن دستگاه است.

اگر به دو کناره دستگاه توجه نمایید می بینید که در کناره سمت راست شیار مخصوصی برای قرارگیری کارت حافظه خارجی میکرو SD تعبیه شده است که می توان با قرار دادن رم در این قسمت  ظرفیت آیفون تصویری 1035 تابا را افزایش داد. علاوه بر عکس، امکان ذخیره فیلم های گرفته شده هم در حافظه خارجی وجود دارد همچنین در کناره سمت چپ دستگاه کلید ON/OFF برای روشن و خاموش کردن مانیتور کاملا مشخص است.

   

آیفون تصویری تابا 1035

آیفون تصویری تابا 1035

  

گوشی یا دهنی مانیتور تصویری تابا مدل 1035 در سمت چپ مانیتور قرار دارد و برای نگه داشتن آن روی دستگاه از یک خار ساده قرار داده شده است. همچنین در این مدل سیستم قطع تصویر به صورت مکانیکی و توسط یک شاسی انجام می شود و سیستم قطع کن مغناطیسیبه کار نرفته است. نکته دیگر درباره گوشی آیفون تصویری 1035 تابا بیرون زدگی آن نسبت مانتیور است که این امر برداشتن گوشی را از روی دستگاه آسان تر کرده است.

      

مشخصات فنی

 صفحه نمایش

دربازکن تصویری 1035 تابا دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی با تکنولوژی TFT LCD می باشد. این صفحه نمایش غیر لمسی است و تمام تنظیمات و فعالیت ها با دکمه های کنار مانیتور انجام می شود. آیفون تصویری 1035 تابا یکی از مدل های جدید این شرکت است که کیفیت رنگی نسبتا خوبی دارد و همچنین می توان با استفاده از تنظیمات دستگاه میزان و شدت روشنایی، رنگ و کنتراست تصویر را کم و زیاد کرد. صفحه نمایش درب بازکن تابا مدل 1035 به دلیل به کار رفتن TFT در آن و با دارابودن سیستم LCD کیفیت رنگی نسبتا بالایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

     

رابط کاربری و کلیدها

روی آیفون تصویری تابا مدل 1035 شش دکمه غیر لمسی در کنار مانیتور قرار گرفته است که هرکدام کاربری خاصی دارند که به ترتیب از بالا به پایین به معرفی آنها می پردازیم :

  • دکمه اول منو و select است که با فشار دادن آن می توانید منوی اصلی را روی صفحه نمایشگر مشاهده نمایید.
  • دکمه دوم با فلش رو به بالا برای بالا بردن نشانه روی صفحه، تایید کردن و مرور آیتم های مختلف استفاده می شود.
  • دکمه سوم با فلش رو به پایین برای پایین بردن نشانه روی صفحه و همچنین ضبط کردن فیلم یا عکس به صورت دستی قرار داده شده است.
  • دکمه چهارم از بالا برای بازگشت به صفحات قبلی و همچنین خاموش کردن صفحه نمایش کاربرد دارد.
  • دکمه پنجم برای روشن کردن صفحه مانیتور و مشاهده تصویر درب ورودی تعبیه شده است.
  • دکمه آخر هم با شکل کلید برای باز کردن قفل درب ورودی استفاده می شود.

یکی از ویژگی های خاص در آیفون تصویری 1035 تابا دسترسی راحت و آسان به منو می باشد که با روشن کردن صفحه نمایش و فشردن دکمه MENU می توانید هشت آیتم  را مشاهده نمایید که از طریق آن ها می توان به سادگی به مواردی مثل تنظیمات، تاریخ و زمان، گزینه پاک کردن عکس و فیلم ها، گزینه کپی کردن عکس های ذخیره شده به حافظه خارجی، ضبط خودکار، دکمه بازگشت به تنظیمات کارخانه، دکمه تنظیم صدای زنگ و کارت SD دسترسی پیدا کرد که همین امر کار کردن با این آیفون را ساده و راحت کرده است.

   

حافظه آیفون تصویری TVD-1035 تابا

آیفون تصویری 1035 تابا دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 عکس می باشد ولی در صورت استفاده از این حافظه امکان فیلم برداری یا ذخیره فیلم را نخواهید داشت اما نگران نباشید زیرا در این مدل می توان با نصب کارت حافظه خارجی ظرفیت ذخیره عکس را به 1024 عدد افزایش داد و همچنین در این حالت می توان 256 ویدیوی 15 ثانیه را تهیه و در کارت حافظه خارجی ذخیره کرد.

به علاوه می توانید با  قراردادن رم MICRO SD در دستگاه تمامی عکس های ذخیره شده در حافظه داخلی را با زدن دکمه (TO SD) در اس دی کارت خود ذخیره نمایید و قابلیت ضبط فیلم را نیز به دستگاه خود اضافه کنید، در این حالت برای مشاهده عکس و فیلم های گرفته شده می توانید در منوی اصلی به گزینه SD مراجعه نمایید.

    

قابلیت ارتباط آیفون تصویری TVD-1035

دربازکن تصویری 1035 تابا یکی از محصولات این شرکت است که قابلیت پشتیبانی از دو پنل یا دوربین مداربسته را دارد که برای این اتصال نیازی به سوئیچر یا قطعه اضافی نیست و به راحتی می توان با یک مانیتور دو پنل هوشمند را کنترل کرد، در مواقعی که نیاز به اتصال مانیتور به دوربین مداربسته وجود دارد می توان از مدل 1035 تابا استفاده کرد.

آیفون تصویری تابا مدل 1035 قابلیت پشتیبانی از سوئیچر داخلی را دارد و در زمانی که سیم کشی آیفون ها از نوع سری یا پارالل باشد می توان از سوئیچر داخل مانیتور استفاده کرد همچنین اگر برای هر واحد سیم کشی مجزا انجام شده باشد از سوئیچر داخل پنل استفاده می شود.

   

گارانتی محصولات تابا

آیفون تصویری 1035 تابا همانند کلیه محصولات آیفون تصویری این شرکت با گارانتی 3 ساله عرضه می شود که زمان آن از تاریخ تولید محصول محاسبه می گردد که تاریخ تولید در هیچ کجای آیفون ثبت نشده است ولی سرویس دهندگان شرکت تابا با استفاده از شماره سریال هر محصول می توانند به تاریخ تولید آن دسترسی داشته باشند و خدمات پس فروش خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

روی جعبه هر دستگاه کارت گارانتی آیفون تصویری تابا چاپ شده است که برای دریافت خدمات گارانتی وجود این کارت از شرط های لازم است و شما می توانید با شماره های 2-77148550 تماس حاصل کنید و عیوب و خرابی دستگاه خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت از خدمات پس از فروش شرکت تابا بهره مند گردید.

حداکثر زمان ارائه خدمات گارانتی آیفون تصویری تابا در تهران 48 ساعت و در شهرستان ها 72 ساعت می باشد که در اسرع وقت و در محل انجام می شود.

   

نتیجه گیری

آیفون تصویری TVD-1035 تابا با دارا بودن قیمت مناسب، صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی، حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 200 عکس و دارا بودن دکمه های غیرلمسی و کاربری آسان در دسته آیفون های پر فروش این شرکت قرار دارد.

در نتیجه اگر شما به دنبال یک آیفون تصویری با امکانات مناسب می باشید و همچنین قابلیت فیلمبرداری نیز برایتان اهمیت دارد انتخاب آیفون تصویری 1035 تابا را به شما پیشنهاد می کنیم؛ زیرا با اضافه کردن کارت خارجی به این دستگاه می توان امکان فیلمبرداری و افزایش ظرفیت ذخیره عکس و فیلم های گرفته شده را به این محصول افزود.

ویژگی ها

مشخصات دوربین مداربسته

دیگر امکانات : قابلیت اضافه کردن کارت حافظه 8 گیگا بایتی و ضبط عکس 1024 عکس و 256 عدد فیلم 15 ثانیه ای

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله
جنس بدنه : پلاستیک

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 3.5 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : 2 دقیقه
قابلیت اتصال : به دوپنل و یا یک دوربین مداربسته
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
امکان استفاده از چند آیفن : دارد
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی :
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر :

سایر مشخصات محصول

گوشی :
نوع نصب : روکار

تاریخ : 24 آذر 1395 - 16:39 | توسط : FNS | بازدید : 451 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

آیفون تصویری سیماران فروز

پنل آیفون تصویری فروز سیماران

شرکت آیفون تصویری سیماران یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه انواع آیفون تصویری ، آیفون صوتی و متعلقات مربوط به آن می باشد و توانسته است با تولید محصولات متنوع نظر طیف گسترده ای از مشتریان را به خود جلب نماید و هم اکنون با طراحی و تولید محصولات با کیفیت جایگاه مناسبی را در بین رقبای خود کسب کرده است. انواع پنل آیفون تصویری سیماران از تولیدات این شرکت می باشد که متناسب با عملکرد ، ابعاد و اندازه دارای تنوع بالایی می باشند البته بد نیست بدانید پنل های زنگ سیماران به لحاظ کیفیت و نوع ساخت تفاوتی ندارند و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری و ابعادشان است.

     

بررسی پنل زنگ فروز سیماران

یکی از تجهیزات الکترونیکی آیفون تصویری سیماران انواع پنل آیفون تصویری مانند پنل فروز سیماران می باشد که دارای دو مدل ساده و کدینگ است. در پنل های کدینگ برای هر واحد یک کد یا عدد در نظر گرفته می شود که در واقع با شماره گیری آن روی پنل و فشردن دکمه زنگ ارتباط بین افراد داخل واحد و مراجعه کننده ها برقرار می گردد ، این ویژگی سبب می شود تا در ساختمان هایی با تعداد واحد زیاد از پنل های کدینگ استفاده شود و لی در پنل ساده یا شاسی دار فروز سیماران برای هر واحد به صورت مجزا یک زنگ قرار داده شده است.

               

پنل آیفون تصویری فروز سیماران

   

پنل آیفون تصویری سیماران فروز در این مدل از نوع شاسی دار یا ساده است که تا زیر 100 زنگ را می تواند ساپورت نماید و طراحی ظاهری آن به گونه ای است که دارای پنل های 1 ، 2 و 3 واحدی می باشد اما در تعداد واحدهای بالاتر از سه تنها برای ساختمان هایی با تعداد واحد زوج مثل 4 ، 6 ، 8 و غیره قابل استفاده است. یکی از ویژگی های این محصول ابعاد کوچک پنل تک واحدی آن است به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای جلوی درب واحد باشد.

جنس بدنه این پنل از آلومینیوم اکسترود شده می باشد که در برابر بارندگی و گردوغبار مقاومت بالایی دارد بنابراین می توان با اطمینان این محصول را در فضاهای بیرون ساختمانی مورد استفاده قرار داد.

   

ویژگی های فنی

نوع لنز یا دوربین به کار رفته در پنل دم دری فروز سیماران CCD رنگی است که رزولوشن بالایی دارد و می تواند تصاویری با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار دهد همچنین لنز دوربین قابلیت تنظیم در چهار جهت مختلف را دارد و به دلیل مجهز بودن به WHITE LED دید مناسبی را برای دید در شب افراد فراهم می آورد. پنل تصویری فروز سیماران صفحه کلیدی نورانی دارد در نتیجه در تاریکی شب به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

توان مصرفی پنل زنگ فروز سیماران برابر با 2.02 وات است و سیستم تغذیه آن برق 12 تا 14 VDC می باشد . یکی از نکاتی که در رابطه با این پنل وجود دارد نداشتن سوئیچر در پشت پنل است به این معنا که برای سیم کشی دستگاه باید از سوئیچر مجتمع استفاده کرد و تمام سیم ها باید ابتدا از پشت پنل وارد سوئیچر مجتمع شوند و بعد به هر واحد کشیده شوند.

   

بخش های مختلف پنل فروز سیماران

     

  • مجهز به صفحه آلومینیومی آبکاری شده
  • پیچ هایی برای تنظیم زاویه دوربین
  • شیشه ای جهت محافظت از لنز
  • وجود لنز و بلندگو ( میکروفن ) در کنار هم در قسمت بالای دستگاه

    

نتیجه گیری

در صورتی که نیاز به یک پنل تصویری با تعداد واحدهای یک ، دو ، سه و یا تعداد واحد زوج بالای چهار دارید می توانید از پنل زنگ سیماران مدل فروز استفاده نمایید همچنین این پنل با دارا بودن ظاهری زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای مشتریان باشد.

 

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 2/5 ساله
جنس بدنه : فلزی

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : پنل تصویری

سایر مشخصات محصول

نوع نصب : توکار

تاریخ : 23 آذر 1395 - 16:48 | توسط : FNS | بازدید : 440 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070

آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070

شرکت آیفون تصویری تابا یکی از تولیدکنندگان خوش نام در طراحی آیفون تصویری می باشد که متناسب با سلایق مختلف به تولید مانیتور هایی با اندازه های گوناگون اقدام کرده است و توانسته در میان رقبای خود جایگاه مناسبی به دست آورد. در همین این راستا تولید دربازکن های جدید و لوکس از اقدامات مهم این شرکت بوده که موجب تحولی بزرگ در محصولات تابا گردیده است.

آیفون تصویری تابا 2070 با داشتن صفحه نمایش تمام لمسی و هفت اینچی خود از زیبایی خاصی برخوردار است که در دسته در بازکن های شیک و با قابلیت بالا قرار می گیرد. در ادامه به شرح مفصل این محصول لوکس می پردازیم تا شما بتوانید در صورت نیاز خریدی مطمئن داشته باشید.

        

طراحی ظاهری محصول

شکل ظاهری آیفون تصویری تابا 2070  همانند یک تبلت هفت اینچی است و صفحه نمایش آن بیشترین قسمت دستگاه را فراگرفته است. آیفون تصویری 2070 تابا دارای مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد. دور تا دور صفحه نمایش به رنگ مشکی بوده و سه دکمه لمسی آبی رنگ در سمت راست صفحه قرار گرفته است که هرکدام کاربرد ویژه ای دارند. این مانیتور دارای ارتفاع 145، عرض 235 و ضخامت 36 میلیمتر می باشد. ابعاد این آیفون و بدنه تخت آن، این محصول تابا را در دسته محصولات شیک این شرکت قرار می دهد.

     

آیفون تصویری تابا 2070

    

در بخش میانی و زیر صفحه نمایش نام تابا به صورت انگلیسی نوشته شده است و در سمت راست آن می توانید مدل محصول را مشاهده کنید. در این محصول اندازه صفحه نمایش به نوعی در مدل آن  بیان شده است، آیفون تصویری 2070 تابا دارای صفحه نمایش 7 اینچی است. 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری 2070 تابا هندزفری بودن آن است. در گوشه سمت چپ دستگاه یک بلندگو کوچک به چشم می خورد که کار انتقال صدا را انجام می دهد و همین ویژگی این آیفون را در دسته مدل های خاص و یونیک شرکت تابا قرار داده است.

آیفون تصویری تابا 2070 فقط دارای یک دکمه غیر لمسی است که در کناره سمت چپ دستگاه قرار گرفته و وظیفه آن خاموش و روشن کردن مانیتور می باشد. همچنین در کناره سمت راست دستگاه شیاری برای قرارگرفتن کارت حافظه خارجی تعبیه شده است و می توان با قرار دادن کارت SD در آن قابلیت ذخیره عکس بیشتر و همینطور فیلمبرداری را به دستگاه خود اضافه نمود.

        

آیفون تصویری تابا 2070

     

مشخصات فنی

صفحه نمایش

آیفون تصویری 2070 تابا دارای صفحه نمایش هفت اینچی می باشد و از تکنولوژی TFT LCD در ساخت این صفحه نمایش استفاده شده است که قادر است تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد. گفتنی است امکان تنظیم میزان نور، روشنایی و کنتراست تصویر نیز وجود دارد.

دربازکن تصویری 2070 تابا با دارا بودن صفحه تمام لمسی این امکان را فراهم کرده است تا بتوان به راحتی با لمس صفحه LCD به منوی اصلی دستگاه دسترسی داشت که همین امر کاربری ساده ای برای مشتریان فراهم آورده است.

صفحه نمایش درب بازکن تصویری 2070 تابا به لطف وجود تکنولوژی LCD موجود در آن می تواند تصاویری با کیفیت و وضوح بالا دراختیار شما قرار دهد همچنین عکس های گرفته شده توسط مانیتور نیز با شفافیت بالا قابل مشاهده هستند.

    

رابط کاربری و کلید های محصول

با نگاه اول به آیفون تصویری 2070 تابا شما تنها یک صفحه نمایش بزرگ و سه کلید غیر لمسی مشاهده می کنید که کاربری آنها به صورت زیر است:

دکمه اول برای روشن کردن مانیتور مورد استفاده قرار گرفته و کلید ON نام دارد.

دکمه لمسی دوم که نمای کلید بر روی آن مشاهده می شود برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد و با لمس آن به راحتی می توان قفل درب آپارتمان یا محل مورد نظر را باز کرد.

دکمه سوم با داشتن شکل تلفن یکی از کلید های خاص در آیفون تصویری 2070 تابا می باشد و کلید TALK نام دارد که با لمس آن می توان با شخص مراجعه کننده دم درب مکالمه کرد.

با لمس صفحه نمایش دربازکن تصویری 2070 تابا منوی اصلی در دسترس خواهد بود و پنج گزینه شامل دوربین، حافظه، تماس، تنظیمات و خروج را مشاهده کنید. هرکدام از این منو ها کاربری های ویژه ای دارند به طور مثال با لمس دکمه دوربین می توانید به دوربین 1 و 2 دسترسی داشته باشید. دکمه ضبط برای عکسبرداری و فیلمبرداری به صورت دستی به کار می رود. تنظیمات مربوط به عکس ها، بزرگنمایی تصاویر، کلید خروج از صفحه، کلید برقراری تماس صوتی و کلید بازکردن درب نیز امکان پذیر می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری تابا مدل 2070 قابلیت اتصال آن به خط تلفن و همچنین قابلیت برقراری ارتباط داخلی ( اینترکام ) بین واحدهای مختلف و ارتباط با واحد نگهبانی می باشد.

شما می توانید درب بازکن تصویری 2070 تابا را به خط تلفن منزل یا محل کار خود متصل نمایید و از آن به عنوان دستگاه تلفن استفاده کنید که این ویژگی باعث شده است تا با داشتن یک آیفون تصویری 2070 نیازی به گوشی تلفن نداشته باشید.

ویژگی دیگری که آیفون تصویری 2070 تابا را از سایر محصولات متمایز کرده است قابلیت انتقال مکالمه از پنل به خط تلفن می باشد به این صورت که شما با لمس گزینه مکالمه ( PHONE ) وارد قسمت مکالمه می شوید و بعد می توانید در قسمت شماره تماس اضطراری یک شماره موبایل وارد نمایید، در این حالت زمانی که در منزل حضور ندارید در صورت فشردن زنگ توسط مراجعه کننده پس از 20 ثانیه تماس تلفنی با شخص برقرار می شود و در این صورت می توانید از راه دور نیز درب منزل خود را باز کنید.

یکی از مشکلاتی که در مدل های قبلی از آیفون تصویری تابا وجود داشت عدم دسترسی به زبان فارسی در منوی اصلی بود که این مورد مشکلات متعددی را برای کاربران ایجاد کرده بود ولی هم اکنون شرکت تابا با تولید آیفون تصویری 2070 این مشکل را برطرف کرده است و شما می توانید با لمس گزینه زبان، منوی مانیتور را به زبان انگلیسی و فارسی مشاهده نمایید.

      

حافظه آیفون تصویری 2070 تابا

درب بازکن تصویری تابا مدل 2070 دارای حافظه داخلی است که می تواند 200 عکس را در خود ذخیره کند ولی اگر شما نیاز به فیلمبرداری و ذخیره آنها دارید نگران نباشید زیرا در این مدل هم می توانید با اضافه کردن یک کارت حافظه SD قابلیت فیلمبرداری و ذخیره عکس بیشتر را به دستگاه خود اضافه کنید به این صورت که با قرار دادن رم خارجی می توان امکان ذخیره 1024 عکس و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای همراه با صدای مراجعه کننده را در دستگاه خود ایجاد کرد.

با لمس گزینه حافظه ( MEMORY ) شما وارد قسمت حافظه دستگاه می شوید و می توانید تصاویر تهیه شده را مشاهده نمایید ولی باید توجه کنید در صورتی که تعداد عکس های موجود در حافظه داخلی از 200 عدد بیشتر شد دستگاه قادر به ذخیره عکس بیشتر در حافظه داخلی خود نمی باشد و در این حالت باید با قرار دادن یک رم خارجی در دستگاه تمامی عکس ها را به کارت حافظه خود منتقل کنید که برای این کار می توانید از ( COPY TO SD ) استفاده نمایید.

توجه کنید در آیفون تصویری 2070 تابا در صورت عدم وجود کارت حافظه دستگاه قادر به ذخیره فیلم نمی باشد و برای تهیه فیلم باید ابتدا کارت حافظه خارجی مناسبی را برای مانیتور خود تهیه نمایید و در این صورت می توانید عکس های منتقل شده به کارت حافظه را در کامپیوتر شخصی خود نیز مشاهده کنید.

   

قابلیت ارتباط آیفون تصویری 2070 تابا

دربازکن تصویری 2070 تابا در دسته محصولاتی قرار می گیرد که قابلیت اتصال به دو پنل هوشمند یا یک دوربین مداربسته را دارد و برای پشتیبانی از دو پنل نیازی به سوئیچر خارجی و قطعه اضافی ندارد، شما با استفاده از این ویژگی می توانید هم زمان دو پنل را با یک مانیتور کنترل نمایید و یا در صورت لزوم مانیتور تصویری خود را به یک دوربین مدار بسته متصل کنید.

درب بازکن تصویری 2070 تابا مجهز به سیستم سوئیچر داخلی می باشد و اگر در یک مجموعه سیم کشی آیفون ها به صورت سری یا پارالل انجام شده باشد از سوئیچر داخل مانیتور استفاده می شود و در صورتی که برای هر واحد ساختمان سیم کشی مجزا انجام شده باشد باید از سوئیچر داخل پنل برای سیم کشی آیفون ها استفاده شود.

      

آیفون تصویری تابا 2070

     

گارانتی محصولات تابا

آیفون تصویری 2070 تابا مانند دیگر مدل های این شرکت دارای گارانتی سه ساله می باشد که زمان آن از تاریخ تولید محصول محاسبه می گردد ولی متاسفانه در هیچ قسمتی از درب بازکن تاریخ تولید محصول دیده نمی شود. سرویس دهندگان این شرکت می توانند با استفاده از شماره سریال محصول به تاریخ تولید آیفون تصویری مورد نظر دسترسی داشته باشند.

کارت گارانتی آیفون تصویری مدل 2070 روی جعبه این محصول چاپ شده است و هنگام دریافت خدمات پس از فروش وجود این کارت ضروری می باشد و شما می توانید برای دریافت خدمات گارانتی با شماره های 2-77148550  تماس بگیرید.

زمان ارائه گارانتی آیفون تصویری تابا در تهران 48 و در شهرستان ها 72 ساعت می باشد که این خدمات در اسرع وقت و در محل انجام می شود.

    

نتیجه گیری

آیفون تصویری 2070 تابا یکی از محصولات لوکس و زیبای این شرکت است که دارای صفحه نمایش تمام لمسی و هفت اینچی می باشد. اگر شما به دنبال یک آیفون با ظاهر زیبا هستید و در نظر دارید که امکانات خاصی را همانند اتصال به خط تلفن، قابلیت باز کردن درب از راه دور، قابلیت برقراری ارتباط بین واحدها، داشتن حافظه داخلی و اتصال به دو پنل فراهم آورد، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.

نقاط قوت:
  • صفحه نمایش لمسی 7 اینچ
  • دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • پشتیبانی از پنل دوم یا دوربین مداربسته
  • باز کردن درب از راه دور به وسیله تلفن ثابت یا موبایل
  • پاسخگویی از راه دور به مراجعه کننده
  • اتصال به تلفن ساختمان
نقاط ضعف:
  • پخش صدا مراجعه کننده به علت نداشتن هدست
  • قیمت بالا محصول

ویژگی ها

مشخصات دوربین مداربسته

دیگر امکانات : دارای تقویم شمسی و میلادی و همچنین زبان فارسی و انگلیسی دارای -حافظه 200 عکس داخلی و ساپورت کارت حافظه جهت عکس و فیلم-دارای دماسنج داخلی - اتصال به خط تلفن ساختمان و باز نمودن درب از راه دور

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 7 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : دو دقیقه
قابلیت اتصال : با دوپنل یا یکپنل و یک دوربین مداربسته
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
امکان استفاده از چند آیفن : به صورت موازی را دارد
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی : با کلیه واحدها
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر : قابلیت نمایش تصویر دوربین مداربسته

سایر مشخصات محصول

گوشی : هندزفری
نوع نصب : روکار

تاریخ : 22 آذر 1395 - 16:36 | توسط : FNS | بازدید : 476 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

بارانگیر پنل آیفون تصویری مدل کشویی

view-source:http://www.dcakala.com/8658-thickbox_default/rain-gear-panel.jpg

بارانگیر پنل آیفون تصویری الکتروپیک برای محافظت پنل از آبخوردگی و حتی گاهی برای سایبان آفتاب نبز مور استفاده قرار می گیرد.

این بارانگیر مقاوم، از فلز آب دیده ضد زنگ ساخته شده و قابلیت تنظیم ارتفاع از 20 سانتیمتر تا 32 سانتیمتر را دارا میباشد.با نصب این بارانگیر کار برای سارقان پنل نیز مشکل شده و کار باز کردن این قاب بارانگیر آیفون تصویری بسیار زمانبر می باشد.

ورق استفاده شده در این محصول بسیار مقاومتر از مدلهای مشابه بوده و در مقابل ضربه تغییر شکل نخواهد داد.

این بارانگیر پنل آیفون تصویری مناسب مدلهای زیر می باشد:

ابعاد این بارانگبر پنل عرض 10 سانتیمتر و ارتقاع 20 تا 32 سانتیمتر قابل تنظیم است.


تاریخ : 21 آذر 1395 - 16:39 | توسط : FNS | بازدید : 394 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید

آیفون تصویری تابا باحافظه TVD-1040M

view-source:http://www.dcakala.com/563-thickbox_default/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7-35%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86-tvd1040m.jpg

آیفون تصویری 1040 تابا ، کلاسیک ماندگار

اولین بار این شکل ظاهری توسط شرکت آیفون تصویری کوماکس ارائه شد و در برندهای مختلفی شاهد ارائه محصول با نامهای گوناگون بوده ایم، شرکت آیفون تصویری تابا نیز این شکل آیفون را با نام TVD-1040 به بازار عرضه نموده است. 
این مدل جزو معدود محصولات از سری آیفون تصویری تابا است که طرح آن کاملا از یک محصول دیگر کپی برداری شده است. بعد از این آیفون تصویری تابا در محصولات بعدی اش از سبک خاص خودش در طراحی و تولید دربازکن تصویری استفاده نمود.

    

طراحی ظاهری

همانطور که گفته شد طرح آیفون تصویری تابا TVD-1040M200  کاملا برگرفته شده از دربازکن تصویری 4PNC کوماکس قدیم است. این دربازکن تصویری ظاهری تقریبا مربع شکل دارد و صفحه نمایش آن در بالای دستگاه قرار دارد.
این آیفون تصویری دارای عرض 20 سانتی متر و ارتفاع 23 سانتی متر است همچنینضخامت آن 4 سانتی متر می باشد. علت ضخامت بالای این دستگاه این است که در گذشته به جای صفحه نمایش LCD تخت از لامپ تصویر درون آن استفاده می شد و برای جای دادن این قطعه بزرگ، نیاز به ضخامت بالا بود. 

در زیر صفحه نمایش 3.5 اینچی آن سه کلید زیر هم قرار گرفته که ظاهر ساده این آیفون تصویر را تکمیل می کند. سمت چپ نیز به مانند سایر محصولات دربازکن تصویری گوشی (دهنی) قرار گرفته است. اندازه این گوشی باعث شده که برداشتن آن بسیار ساده انجام گیرد، صدا به خوبی شنیده شود و به خوبی به پنل دم درب انتقال پیدا کند.

تا اینجای کار همه چیز خوب است، اما از گذشته قرار دادن این گوشی بر جای خودش مشکل ساز بود؛ چرا که تماما از سیستم مکانیکی در قطع کن و گوشی آیفون تصویری 1040 تابا استفاده شده است. البته باید اذعان نمود که تابا تا حدود زیادی مشکلات این قسمت را مرتفع نموده و ما در کارکرد با گذاشتن و قطع کردن تصویر هیچ مشکلی نداشته ایم.

    

مشخصات فنی

صفحه نمایش

تابا در آیفون تصویری TVD-1040 از یک صفحه نمایش 3.5 اینچ TFT LCD با رزولوشن بالا استفاده نموده که نتیجه کار این صفحه نمایش، تصویری گرم و بدون نویز است. البته اندازه کوچک این صفحه نمایش مزید بر علت شده تا پیکسل ها به هم نزدیک تر باشد و همه چیز به خوبی به نمایش در آید.
با نگاهی گذرا به کادری که صفحه نمایش در آن قرار دارد، در می یابیم که تابا می توانست از صفحه نمایش 4 و حتی 4.3 اینچ در آیفون تصویری 1040 استفاده کند. اما تا کنون دلیلی برای این کار پیدا نکرده و بهاحتمال غریب به یقین دربازکن تصویری TVD-1040 به آرشیو تابا انتقال می یابد و تولید آن متوقف می گردد.

    

رابط کاربری و کلیدها

تابا در محصول تقریبا ارزان قیمت خود از همان رابط کاربری همیشگی استفاده کرده است؛ آیکون های جذاب، صفحه ی آبی و زبان انگلیسی! 
بله، در آیفون تصویری 1040 تابا تنها زبان انگلیسی وجود دارد و در این محصول ایرانی می بایست کمی از فرهنگ لغات انگلیسی استفاده نمود. البته تمام تنظیماتی که در آیفون 1040 وجود دارد را می توان در کاتالوگ کارکرد همراه این دستگاه یافت.
سه کلیدی که روی آیفون تصویری 1040 تابا قرار گرفته اند به ترتیب از بالا به پایین برای روشن کردن تصویر، خاموش کردن تصویر و در نهایت باز کردن درب ورودی به کار می روند. کناره سمت راست دستگاه نیز دارای 4 کلید است که عمده ی کار آن برای تغییر در تنظیمات نمایش، تاریخ و زمان و همچنین حافظه است.

    

حافظه آیفون تصویری TVD-1040M200 تابا

آیفون تصویری تابا 1040M200 فقط به صورت حافظه دار تولید می شود و مدل بدون حافظه این دستگاه دیگر تولید نخواهد شد. تابا ابتدا مدل 1040 را با قابلیت ذخیره 100 عکس ارائه داده بود که در به روزرسانی سال 1394، حافظه داخلی را به 200 عکس ارتقا داد. در کنار حافظه داخلی قابلیت اضافه کردن میکرو SD در این دستگاه وجود دارد که با اضافه کردن این کارت می توان 1024 تصویر و 256 فیلم15 ثانیه ای را با این آیفون تصویری گرفت.
کارت حافظه جانبی ای درون جعبه ی آیفون تصویری وجود ندارد و پیشنهاد تابا به استفاده از میکرو SD های کلاس 10 در آیفونهای تصویری اش می باشد.

   

قابلیت ارتباط در آیفون تصویری 1040 تابا

آیفون تصویری تابا مدل 1040 دارای دو ورودی می باشد، این بدان معنی است که این مدل بدون نیاز به سوئیچر از دو پنل تصویری پشتیبانی می نماید. البته می توان بجای دو عدد پنل از یک پنل تصویری تابا و یک دوربین مداربسته استفاده نمود. در صورتی که واحدهای یک آپارتمان کمتر از 8 واحد باشد می توان از سیم کشی نوع پارالل استفاده نمود تا از سیم کمتری در ساختمان استفاده شود و هم اینکه از هر واحد به صورت مجزا تا پنل کابل کشی نمود و از سوئیچر پشت پنل استفاده کرد.
آیفون تابا 1040 قابلیت باز نمودن درب پارکینگ را دارا نیست. البته در این رنج قیمت امکانات ارتباطی کاملی را ما در آیفون تصویری 1040 تابا شاهد هستیم که در کمتر برندی شاهد این امکانات در یک محصول میان رده میباشیم.

   

گارانتی محصولات تابا

شرکت تابا تمام محصولات آیفون تصویری اش را با سه سال گارانتی به بازار عرضه می نماید که زمان آن از تاریخ تولید محصول محاسبه می گردد. این تاریخ تولید در هیچ کجای آیفون ثبت نشده است ولی سرویس دهندگان شرکت تابا با استفاده از شماره سریال هر محصول می توانند به تاریخ تولید آن دسترسی داشته باشند و خدمات پس فروش خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

روی جعبه هر دستگاه کارت گارانتی آیفون تصویری تابا چاپ شده است که برای دریافت خدمات گارانتی وجود این کارت از شرط های لازم است. همچنین شما می توانید با شماره های 2-77148550 تماس حاصل کنید و عیوب و خرابی دستگاه خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت از خدمات پس از فروش شرکت تابا بهره مند گردید. حداکثر زمان ارائه خدمات گارانتی آیفون تصویری تابا در تهران 48 ساعت و در شهرستانها 72 ساعت می باشد.

    

جمع بندی

اگر به دنبال آیفون تصویری با ظاهر ساده و امکانات کامل هستید، آیفون تصویری 1040 تابا همواره می تواند نظر شما را به خود جلب نماید. قابلیت های پشتیبانی از پنل دوم یا دوربین مدار بسته، دارا بودن حافظه داخلی و اضافه نمودن حافظه خارجی برای دریافت فیلم می تواند این ظاهر ساده را به یک محصول برتر تبدیل نماید. در کنار این خصوصیات بارز، ظاهر قدیمی و کلید های کوچک بسیار ساده کنار دستگاه را می توان از جمله نقاط منفی این آیفون تصویری دانست.

نقاط قوت:
  • صفحه نمایش 3.5 اینچ 
  • دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی برای عکس و فیلم
  • پشتیبانی از پنل دوم یا دوربین مداربسته
نقاط ضعف:
  • عدم خروجی جهت ارتباط با واحد نگهبانی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • ظاهر قدیمی و کلیشه ای
  • ضخامت بالا نسبت به سایر محصولات بروز

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 3.5 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : دو دقیقه
قابلیت اتصال : قابل اتصال به دو پنل خارجی و حداکثر 3 مانیتور بصورت موازی در هر واحد
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی :
بازکردن درب پارکینگ :
اتصال تلفن به مانیتور :
اتصال به گوشی قابل حمل :
قابلیت اتصال به یک پنل دیگر :

سایر مشخصات محصول

گوشی :
نوع نصب : روکار

تاریخ : 20 آذر 1395 - 16:37 | توسط : FNS | بازدید : 410 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید