النا

النا جان تا این لحظه 8 سال و 9 ماه و 2 روز سن دارد

آیفون تصویری تابا 10 اینچ مدل 1910- TVD

view-source:http://www.dcakala.com/8865-home_default/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%A7-10-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86-1910.jpg

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1910

شرکت تابا یکی از تولیدکنندگان بزرگ آیفون تصویری است که تا به امروز توانسته با تولید مانیتورهای مختلف نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. یکی از ویژگی های محصولات تابا الکترونیک تنوع بالای آنهاست؛ این شرکت سعی کرده در هر مدل از آیفون تصویری خود ابعاد و اندازه صفحه نمایش را تغییر دهد تا نیاز کاربران مختلف برآورده شود. تابا در راستای مشتری مداری اقدام به تولید مانیتورهایی جدید و لوکس کرده و در تولید درب بازکن های تصویری  خود تغییری اساسی  ایجاد نموده است.

آیفون تصویری تابا  1910 با داشتن صفحه نمایش لمسی رنگی و 10 اینچی خود در دسته دربازکن های تصویری شیک و بزرگ قرار دارد. این محصول از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و با ظاهر خاص خود نظر علاقه مندان به ابعاد بزرگ مانیتور را به خود جلب کرده است. در صورتی که قصد خرید آیفون تصویری تابا مدل 1910 را دارید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا نماییم و انتخاب راحت تر و مطمئن تری در بین آیفون های تصویری مختلف داشته باشید.

    

طراحی ظاهری محصول

آیفون تصویری تابا 1910 یکی از محصولات زیبای این شرکت می باشد که دارای صفحه نمایش 10 اینچی رنگی است. این محصول دارای ارتفاع 200.5 ، عرض 299 و ضخامت 32 میلی متر می باشد. این آیفون با داشتن این ابعاد و اندازه ها در دسته آیفون های بزرگ و تخت قرار می گیرد و اگر شما از افرادی هستید که صفحه بزرگ آیفون تصویری برایتان اهمیت دارد با خیال راحت می توانید این محصول را انتخاب نمایید.

صفحه نمایش 10 اینچی آیفون تصویری 1910 تابا در سمت راست دستگاه قرار گرفته است و به طور کامل این فضا را پر کرده بنابراین در نگاه اول به این آیفون تصویری ابتدا صفحه نمایش بزرگ آن دیده می شود که دور تا دور آن با یک قاب مشکی باریک پوشانده شده است همچنین شما می توانید مارک تابا را در قسمت زیرین و میانی صفحه نمایش مشاهده کنید و در پایین نام تابا که به رنگ مشکی نوشته شده است مدل محصول دیده می شود.

شرکت تابا در بعضی از تولیدات خود به نام گذاری محصول نیز توجه کرده است به این صورت که اندازه صفحه نمایش هر آیفون تصویری به گونه ای در نام مدل آورده شده که آیفون تصویری 1910 تابا از این قاعده مستثنی نیست و دو رقم سمت راست شماره مدل نشان دهنده اندازه این مانیتور می باشد.

رنگ درب بازکن تصویری 1910 تابا به رنگ نقره ای می باشد و در گوشه سمت راست آن یک دکمه غیر لمسی وجود دارد که وظیفه آن باز کردن درب است، وجود دکمه دربازکن غیر لمسی برای کاربران زیادی مناسب است و استفاده از آیفون تصویری را آسان تر خواهد کرد همچنین در گوشه پایینی و سمت چپ دستگاه یک چراغ کوچک دیده می شود که با روشن شدن دستگاه چراغ نیز روشن می شود.

در سمت چپ آیفون تصویری 1910 تابا دهنی یا گوشی قرار گرفته است که در این مدل بدنه گوشی نقره ای رنگ است و روی آن با یک لایه مشکی پوشانده شده است همچنین نحوه قرار گیری گوشی نسبت به مانیتور به گونه ای است که بالاتر از سطح صفحه نمایش جا می گیرد تا برداشتن آن از روی دستگاه به آسانی صورت پذیرد.

سیستم قطع کن و نگه دارنده گوشی در مانیتور تصویری تابا مدل 1910 به صورت مغناطیسی است به این معنی که برای قرار گرفتن گوشی روی دستگاه خار یا قلابی در نظر گرفته نشده است. در هنگامی که گوشی را به محل مخصوص خود نزدیک می کنید سیستم مغناطیسی عمل کرده و گوشی سر جای خود می چسبد، قطع شدن تصویر نیز به وسیله همین سیستم مغناطیسی انجام می شود و شاسی مکانیکی برای قطع تصویر وجود ندارد.

با بررسی لبه های آیفون تصویری تابا 1910 خواهید دید که در کناره سمت چپ دکمه ON/OFF قرارگرفته است که از آن برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می شود و همچنین در کناره سمت راست آن محلی برای قرارگیری کارت حافظه خارجی تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان ظرفیت ذخیره فیلم و عکس در دستگاه را افزایش داد.

      

مشخصات فنی محصول

صفحه نمایش آیفون تصویری مدل 1910 تابا

آیفون تصویری 1910 تابا صفحه نمایش رنگی و ده اینچی دارد که تمام لمسی است و از تکنولوژی TFT و LCD برای ساخت آن استفاده شده است. بنابراین تصاویری که این آیفون تصویری ارائه می دهد وضوح و شفافیت بالایی دارند و شما می توانید عکس های تهیه شده توسط خود دستگاه را نیز با کیفیت بالا و منحصر به فرد در صفحه ای بزرگ مشاهده نمایید.

آیفون تصویری 1910 تابا یکی از تولیدات جدید این شرکت است که تصاویری با کیفیت رنگی بالا ارائه می دهد و عکس های تهیه شده توسط این دستگاه دارای کنتراست و رزولوشن بالا می باشند و همچنین شما می توانید با استفاده از تنظیمات دستگاه روشنایی، نور و کنتراست تصاویر را تغییر دهید.

شما می توانید به راحتی با لمس صفحه LCD آیفون تصویری 1910 تابا به منوی اصلی دسترسی داشته باشید که این امر باعث می شود کاربران به سادگی بتوانند به تمامی تنظیمات دسترسی داشته باشند.

     

رابط کاربری و کلید ها

در صورتی که یک آیفون تصویری 1910 تابا در مقابلتان قرار گیرد شما یک گوشی مستطیل شکل و یک صفحه نمایش بزرگ مشاهده می کنید که در گوشه سمت راست و پایین این مانیتور تنها یک دکمه دیده می شود و اصلی ترین کار آیفون تصویری که باز کردن درب ورودی است با زدن این دکمه انجام می شود.

درقسمت روی آیفون تصویری تابا مدل 1910 تنها این دکمه برای شما اهمیت دارد و همانطور که گفته شد کلید روشن و خاموش نیز در کناره سمت چپ دستگاه واقع شده است ولی بعد از یک بار روشن کردن نیازی نیست که هربار دستگاه را خاموش کنید.

منوی اصلی در مانیتور تصویری 1910 تابا که با لمس صفحه ال سی دی نمایش داده می شود شامل گزینه های زیر می باشد که هرکدام کاربری ویژه ای دارند:

کلید دوربین، حافظه، اینترکام، تنظیمات و خروج همچنین در گوشه بالا و سمت راست صفحه نمایش تصویر ساعت و در گوشه سمت چپ تقویم مشاهده می شود و شما می توانید با لمس کردن هرکدام از آنها تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید؛ به طور مثال با لمس کلید دوربین می توانید تصاویر را به صورت چهار تصویر در یک صفحه و یا تصاویر کامل مشاهده کنید و یا با لمس کلید اینترکام می توانید با واحد های مختلف یا واحد نگهبانی تماس بگیرید.

یکی از ویژگی های خاص آیفون تصویری 1910 تابا قابلیت اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته به صورت هم زمان می باشد و می تواند 4 تصویر را در کنار هم و در یک زمان نمایش دهد بنابراین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون عوض کردن تصاویر بتوانید هر چهار محیط مورد نظر خود را کنترل کنید، همچنین این آیفون تصویری مجهز به سیستم اینترکام داخلی جهت مکالمه بین دو واحد و برقراری تماس با واحد نگهبانی می باشد.

با شنیدن صدای زنگ مانیتور، تصویر مراجعه کننده بر روی LCD نمایش داده می شود که شما می توانید در این حالت 1. دکمه دربازکن را از روی دستگاه فشار دهید 2. بدون استفاده از گوشی و با لمس گزینه مکالمه با شخصی که دم درب است صحبت کنید 3. گوشی را برداشته و از طریق آن با مراجعه کننده صحبت نمایید.

در مدل های قبلی آیفون تصویری تابا عدم دسترسی به زبان فارسی در منوی اصلی از مسائلی بود که کاربران را با مشکل مواجه کرده بود ولی هم اکنون شرکت تابا با تولید نسل جدید آیفون های لمسی خود مانند آیفون تصویری 1910 تابا این مشکل را برطرف کرده است و کاربران می توانند با لمس گزینه زبان، منوی مانیتور را در حالت انگلیسی یا فارسی قرار دهند.

    

حافظه آیفون تصویری 1910 تابا

آیفون تصویری تابا 1910 دارای حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 200 عکس می باشد ولی در صورت استفاده از این حافظه امکان تهیه فیلم و ذخیره آن برای شما وجود ندارد ولی شما می توانید به راحتی با اضافه کردن یک حافظه خارجی (SD CARD) ظرفیت ذخیره عکس را در دستگاه خود به 1024 عدد افزایش دهید همچنین در این حالت قابلیت فیلمبرداری نیز به درب بازکن شما اضافه خواهد شد و می توانید در صورت استفاده از رم 2 گیگ، 128 فیلم 15 ثانیه را در رم خارجی خود ذخیره کنید.

در صورتی که مانیتور شما دارای حافظه خارجی باشد در بالای سمت راست صفحه نمایش می توانید علامت آن را مشاهده کنید که در این حالت عکس ها به صورت 6 تایی نمایش داده می شوند و با لمس کردن هر تصویر می توانید جزئیات آن را مشاهده و بررسی کنید همچنین این امکان وجود دارد که تصاویر و فیلم های ذخیره شده را به کارت حافظه خارجی خود منتقل کنید تا امکان مشاهده آن ها از کامپیوتر شخصی تان نیز برای شما فراهم گردد.

    

قابلیت ارتباط آیفون تصویری تابا مدل 1910

آیفون تصویری 1910 تابا دارای ویژگی های منحصر به فرد و کامل تری نسبت به مدل های قبلی است به این صورت که قابلیت اتصال به دو پنل هوشمند و دو دوربین مداربسته را دارد بنابراین می تواند 4 تصویر را به صورت هم زمان نشان دهد در نتیجه اگر شما در یک محل نیاز دارید تا دو پنل و دو دوربین مداربسته را هم زمان کنترل نمایید استفاده از این دوربین به شما توصیه می شود.

آیفون تصویری 1910 تابا دارای قابلیت برقراری ارتباط داخلی می باشد به این صورت که با لمس صفحه ال سی دی و مشاهده منوی اصلی می توانید گزینه اینترکام را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره واحد مورد نظر خود با آن واحد تماس برقرار کنید، همچنین در این مدل امکان برقراری تماس با واحد نگهبانی نیز وجود دارد.

دربازکن تصویری 1910 تابا از سیستم سوئیچر داخلی پشتیبانی می کند و در صورتی که سیم کشی ساختمان به صورت سری باشد از سوئیچر داخل مانیتور استفاده می شود که در این مدار قابلیت قرارگیری دوربین مداربسته نیز وجود دارد و برای ساختمان هایی که از هر واحد 4 رشته سیم مجزا به پنل جلوی درب کشیده شده باشد سوئیچر داخل پنل به کار می رود.

تمامی ویژگی های گفته شده در بالا می توانند در قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1910 تاثیرگذار باشند.

   

گارانتی محصولات تابا

تمامی محصولات آیفون تصویری تابا دارای گارانتی 3 ساله می باشند و آیفون تصویری 1910 تابا نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید بعد از تهیه این محصول با داشتن کارت گارانتی به مدت 3 سال از خدمات پس از فروش شرکت تابا بهره ببرید.

مدت زمان ارائه خدمات از تاریخ تولید محصول محاسبه می شود و سرویس دهندگان تابا می توانند با استفاده از سریال محصول به تاریخ تولید هر آیفون تصویری دسترسی داشته باشند و در هر لحظه شما می توانید با شماره های 2-77148550 تماس حاصل نمایید تا از خدمات تابا در اسرع وقت (تهران 48 ساعت و شهرستان ها 72 ساعت) در محل بهره ببرید.

    

نتیجه گیری

در صورتی که شما برای انتخاب یک آیفون تصویری نیاز به صفحه نمایش بزرگ ، قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری ، قابلیت استفاده از رم خارجی، قابلیت اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته و برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها دارید، آیفون تصویری 1910 تابا می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد؛ زیرا علاوه بر دارا بودن امکانات کامل شما می توانید تصاویر را در صفحه نمایش 10 اینچی و با کیفیت بالا مشاهده کنید.

مشاهده تصاویر مختلف در کنار هم و به صورت هم زمان و اتصال به دو دوربین مداربسته و دو پنل از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری تابا مدل 1910 می باشد.

نقاط قوت:
  • صفحه نمایش لمسی10 اینچ
  • دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • پشتیبانی از پنل دوم و دو دوربین مداربسته
  • ارتباط داخلی بیت واحدها
نقاط ضعف:
  • قیمت بالا محصول

ویژگی ها

مشخصات عمومی

مقدار گارانتی : 3 ساله
جنس بدنه : پلاستیک

آیفون تصویری

نوع آیفون تصویری : آیفون تصویری
اندازه صفحه نمایش : 10 اینچ
زمان قطع اتوماتیک تصویر : یک و نیم دقیقه
قابلیت اتصال : به دو پنل و چهار دوربین مداربسته
حافظه :
قابلیت تنظیم صدای زنگ :
صفحه نمایش رنگی :
امکان استفاده از چند آیفن : سه گوشی به صورت موازی
نوع صفحه نمایش : LCD-TFT
صفحه نمایش لمسی :
ارتباط داخلی : با کلیه واحدها

سایر مشخصات محصول

گوشی :
نوع نصب : روکار

تاریخ : 28 آذر 1395 - 16:41 | توسط : FNS | بازدید : 403 | موضوع : وبلاگ | نظر بدهید



هیچ نظری ثبت نشده است

نظر شما

نام
ایمیل
وب سایت / وبلاگ
پیغام